Home » Чи можна повернути телефон протягом 14 років

Чи можна повернути телефон протягом 14 років

Повернувши мобільний телефон до магазину протягом 14 днів

Якщо заявлені характеристики смартфона не відповідають дійсності, або виявилося недостатньо інтегрованої пам’яті, магазини зазвичай відмовляються від замовника в обмін обладнанням, посилаючись на закон про захист прав споживачів та переліку технічно Комплексні пристрої.

Скажіть мені, чи повернеться до телефону протягом 14 днів, не пояснюючи причин, коли продавець не може відмовитися і як забрати мої гроші.

Несправність телефону. Причина повернення

Стільникові телефони без сенсорного дисплея та стаціонарних пристроїв повертаються загальними правилами. Достатньо, щоб мати дефект виробництва, а гарантійний період не закінчився.

Смартфони датчиків приходять. 11 Перелік складних товарів з уряду уряду 24 з 10.одинадцять.2011. Здатність власника дефектного пристрою залежить від його життя. Протягом 14 днів, починаючи з наступного після покупки, ви можете повернути річ на будь-якому дефекті виробництва. Потім. тільки у виняткових випадках:

можна, повернути, телефон, протягом
  • Недоліком не можна усунути стандартними методами, наприклад, заміною будь-якої частини;
  • Ремонтні роботи вимагатиме непропорційних фінансових витрат (від 60-70% вартості товарів) або часу (більше 45 днів);
  • Недоліком не можна повністю усунути, він з’явиться (або вже з’явилося).

Як повернути телефон назад до магазину: крок за кроком інструкції

Повернення стільникового до торгового центру здійснюється на основі застосування клієнта. Магазин може призначити іспит, щоб визначити причини дефектів. Якщо висновок здійснюється на користь покупця, продавець зобов’язаний повернути свої гроші.

Розглянемо всю процедуру більш детально.

можна, повернути, телефон, протягом

Крок 1. компіляція претензії

Зазвичай працівники торгового центру пропонують заповнити свої форми заявки на повернення грошей на технічно складні товари. Якщо вони недоступні, ви повинні скласти претензії. У тексті документа необхідно вказати:

  • Назва продавця, його юридична адреса та контакти;
  • Fio клієнта, його місце проживання та телефону;
  • Дата завершення договору продажу;
  • Опис та вартість товарів;
  • Причини повернення (список недоліків);
  • Список літератури до статей права 300-1;
  • Запит на повернення коштів;
  • Список додатків;
  • Дата та підпис.

Документ повинен бути складений у двох копіях, тому що буде представлений або відправлений продавцю, а другий залишиться у заявнику.

Потрібно пам’ятати! До вимоги, який потрібно прикріпити перевірку платежу. Якщо платіжний документ втрачається, факт придбання підтверджується за допомогою свідчень, відеозапису з торгового залу, витяги з поточного рахунку.

Крок 2. Напрямок позову

Підготовлені документи повинні бути передані продавцю на розгляд. Можливі наступні розділи позову:

  • Нагородження працівника торгового центру, який ставить вхідну марку на екземплярі покупця, а другий регістр у спеціальному журналі.
  • Реєстрація на третій суб’єкт довіреності з повноваженнями для передачі документів до продавця.
  • Напрямок поштою зареєстрованим листом з повідомленням.
  • Заповнення електронної форми зворотного зв’язку на веб-сайті продавця.

Важливо, щоб клієнт залишається документом, який підтверджує факт посилання на магазин. У майбутньому він може знадобитися у суді при застосуванні до захисту прав споживачів.

Крок 3. Експертиза продавцем

Продавці завжди призначають експертизу якості смартфона, щоб встановити причини недоліків. Експертне дослідження здійснюється в декількох етапах:

  • Спеціаліст перевіряє тіло апарату з метою виявлення ознак механічного впливу, наявності мікротріщин, поглинання вологи, підтвердження аутопсії.
  • Далі, зарядний пристрій та акумулятор перевіряються на наявність наклейок зростання, що підтверджують безпеку об’єкта.
  • Флеш-карта вивчається для шкідливих програм, які впливають на якість роботи смартфона.
  • Лабораторні дослідження проводяться фізико-хімічними, органолептичними та іншими методами.
  • Висновок складається з детальним описом процесу та результатами експертизи.

Важливий! Під час обстеження автентичність клітинного. Часто точно продає фальсифікацію є причиною труднощів з клітинним.

Крок 4. Повернення смартфона

Зазвичай обстеження займає до 45 днів. Після його завершення керівник торгового центру пов’язаний з покупцем і пропонує обмін товарами з аналогічним або поверненням коштів.

Якщо клієнт не погоджується на обмін технологією, він має право написати заяву про повернення грошей на товари. Вимога платити кошти повинні бути виконані протягом 10 днів.

See also  Як скинути Mi Band 3 без телефону

Права споживачів

Закон, пов’язаний з захистом споживчих інтересів, містить велику кількість прав, які вони володіють. Коли телефонний повернення, серед них можна виділити наступні основні положення:

  • право на інформацію (якщо вона не була на упаковці телебачення, існує можливість довести свою справу та повернути стільниковий пристрій). (стаття 8);
  • Право виявити серед споживчих характеристик продукту певних недоліків (св. вісімнадцять);
  • Право усунути недоліки від продавця (св. двадцять);
  • Можливість замінити телефон, якщо якість не підходить (ST. 21).

Таким чином, кожен споживач має велику кількість прав і може розраховувати на їх реалізацію у разі суперечливих обставин при покупці телефону.

Чи можна повернути телефон до магазину

Так можна. Така можливість кожного громадянина передбачає закон про захист прав споживачів. Але продавець приймає ваше повернення. цілком залежить від причини та періоду, через який це зроблено.

  • Ви продали дефектний або дефектний пристрій. не завжди можна визначити проблеми в магазині або поштою.
  • Товар не відповідає опису. Якщо телефон став відмінним від характеристик або функціональності з зазначеного магазину.
  • Смартфон не вдалося. Тут все зрозуміло: пристрій працює нормально протягом деякого часу після покупки, а потім не вдається.
  • Телефон просто не придумав. І таке буває. Ви купили вам новий мобільний телефон і зрозуміли, що це неприємно використовувати його: колір дратує, розмір не відповідає причині, можливо, будь-який.

Почнемо з перших трьох випадків. Закон про захист споживачів стверджує, що можна повернути телефон неналежної якості протягом 14 днів з моменту його покупки. Проблеми з цим, як правило, не відбувається.

Все стає дещо складніше, коли два тижні проходять після покупки. У такому гарантійному ремонті ви також можете подати заявку на відшкодування, якщо:

  • Телефон показав значний недолік, який не може бути усунений за допомогою гарантійного ремонту, або вартість цього ремонту дорівнює вартості всього гаджета.
  • Порушений гарантійний період. Відповідно до закону, гарантійне ремонт не повинно тривати більше 45 днів. Абсолютно незалежно від того, чекаючи ремонту частин або лише довгий час, причини ви не повинні турбуватися.

До речі, якщо телефон був доставлений до гарантійного ремонту, продавець повинен надати вам тимчасову заміну протягом 3 днів, тобто ще один телефон з “однаковими основними властивостями”. Ви можете використовувати його, поки ви не отримаєте ваш пристрій.

Тепер, суперечливим і найпоширенішим. четвертий елемент, чи можна повернути телефон, якщо мені не подобається. Відповідно до ЗОЗПП, лише пристрої, які не розглядаються технічно складними. Буквально це означає: ви можете легко повернути продавця простий телефонний телефон протягом 14 днів, але смартфони з сенсорним екраном вже потрапляють до категорії технічних комплексних пристроїв. І якщо пристрій “правильна якість”, тобто без недоліків, швидше за все, вони відмовляються і будуть в їхньому право.

Ви можете спробувати обговорити з продавцем, знайти дефекти смартфону, невідповідності в характеристиках або відносяться до неповних інструкцій, але успіх кожного конкретного випадку буде залежати від осіб покупця.

Як повернути смартфон, якщо не сподобався?

Важливо: список технічно складних продуктів не застосовується до онлайн-покупок. Тому, щоб повернути телефон в інтернет-магазині, не пояснюючи причин, закон дозволяє зробити це протягом 7 днів з дати отримання. Головне, що пристрій не має слідів операції. Відсутність фільмів, наклейки, що супроводжують товари з комплекту, інструкції, чек, а також наявність будь-яких слідів операції, буде спричинено відмовою.

При поверненні телефону, який був придбаний у кредитному або розстрочку, у вас є саме ті ж права з єдиною різницею, що продавець буде повернуто лише за рахунок грошей, який вже був оплачений магазином, з вирахуванням кредиту.

Коли ви замовляєте пристрій через інтернет-магазин, ви бачите це лише на зображенні, і не можна торкатися, перш ніж купувати.

Правила віддаленої торгівлі не існують “не повертаються” товари. Передайте смартфон назад, не пояснюючи причину ви можете за 7 днів з дати отримання.

Ви можете відмовитися від доставки в будь-який час.

На веб-сайті Інтернет-магазину повинно бути інформація про те, як видавати покупку повернення та в який час. Якщо це недоступне, у вас є право пройти покупку в період до 3 місяців.

  • Зробіть заяву, яку ви хочете повернути назад, прикріпіть копію ідентифікаційної картки. І перевірка грошових коштів краще дати, коли ви переконаєтесь, що перезарядка або обмін завершено.
  • Поверніть продавець, щоб купити, гарантійну картку, все, що було включено, етикетки та теги повинні бути збережені. Якщо пакет заводу зламаний, ви не маєте права відмовитися від ваших вимог.
  • Обмінюйте свій смартфон у відповідну модель або чекайте грошей.
See also  Мудро видаляє камеру на Samsung. Як вимкнути камеру в телефоні?

Підстави для захисту прав споживачів

Основна проблема, коли розглядається повернення телефону. недостатня юридична грамотність та знання закону про захист прав споживачів (далі. закон). Тому покупці не знають, у яких випадках вони можуть вимагати повернення грошей на телефон або обмін на інший пристрій. У свою чергу, магазин самі продавці дозволяють порушення, які дають підстави для анулювання угод купівлі-продажу, ініціюючи перевірки з боку регулюючих органів.

І спочатку, а другий слід зазначити, що телефони включені до переліку товарів, які не підлягають обміну, якщо вони перебувають у робочому стані та без дефектів. Це означає, що їх не можна змінити на основі:

  • Мистецтво.25. обмін протягом 14 днів за аналогічним продуктом або відшкодуванням через відсутність пристрою для обміну;
  • мистецтво.26.1. ті ж самі дії для покупок в інтернет-магазині, тільки протягом 7 днів.

Цей список був прийнятий у 1998 році, коли технічно складні пристрої з’явилися в списку покупок, які не підлягають обміну. І якщо виникли питання та сумніви, якщо телефон вважається телефоном, у 2011 році список додавав інші товари, які:

Загалом, принаймні дві характеристики не дозволяють повернути телефон. Це технічно складним пристроєм, а з ним здійснюється бездротовий зв’язок, який призначений для побутових потреб.

Є підстави для обміну, передбаченого мистецтвом.Мистецтво. 8-10, 12, 18 Закону. Вони дозволяють повернути телефон, якщо:

Кожна з фундаментів вимагає презентації доказів покупцем.

Неправильна якість мобільних

Якщо в телефоні є недоліки, покупець має право вимагати:

  • Замінити його аналогічним пристроєм;
  • Забезпечити телефон іншої марки з перерахунку вартості;
  • Зменшити ціну покупки;
  • Здійснювати ремонт за рахунок магазину;
  • Поверніть гроші на телефон.

Магазин має право перед рішенням відправити телефон до іспиту. Вилучення фахівця щодо причин несправності або результуючого дефекту стане підставою для відмови або задовольняючи вимоги покупця. Законодавець надає продавцеві за 30 днів для проведення експертизи.

Порядок усунення недоліків встановлюється положеннями договору. Якщо ці умови не здаються можливими, сторони можуть укласти додаткову угоду. Відсутність компонентів для ремонту для ремонту не є вагомою причиною розширити термін вирішення усунення несправностей, не виправдовуйте тривалий повернення телефону.

Безперервно

Намір повернути телефон без хорошої причини означає, що він не підходить у кольорі, розміри, форми та інші характеристики, хоча сам пристрій працює, без дефектів. Часто покупка здійснюється під впливом миттєвих бажань, таке придбання швидко. Поінформованість приходить трохи пізніше, коли розраховується сімейний бюджет.

  • Магазин лояльно відноситься до постійних клієнтів;
  • Здатність повертати попередньо встановлену;
  • Придбаний телефон виявився підробленим;
  • Права споживачів порушуються інформації.

Перші дві причини залежать від політики продавця, який надає споживачам додаткові можливості при здійснення покупок. Лояльне ставлення до постійних клієнтів часто зустрічається не тільки у великих роздрібних мережах, але й у звичайних магазинах.

Підроблений телефон означає, що незаконно доставляється до країни, її реалізація офіційно заборонена. Однак це не заважає продажем таких пристроїв через високу маржу на них. Встановіть, чи є мобільний телефон підробленим, ви можете у своєму реєстраційному номері та перевірці IMEI на онлайн-базах.

Доказ споживчих порушень на інформацію є документація для телефону. Вона може бути іноземною мовою. Інший варіант. русифікований невеликий документ, не існує перекладеної книги з детальним описом пристрою та інструкцій для його використання. Це дає підстави для повернення покупки на основі мистецтва.Мистецтво. 8-10, 12 Закону.

За який період товарів підлягають обміну?

7 та 14 днів повернення пристрою, який знаходиться в належному стані, дозволяється лише тоді, коли суд або магазин:

Це не слід підрахувати виключно для цього, такий підхід виявляється з року в рік менше і менше. Неправильний телефон може бути змінений протягом 15 днів, якщо дефект незначний або протягом усього гарантійного періоду, у випадку:

  • Він визначив суттєвий недолік;
  • Термін дефекту порушується;
  • Якщо протягом одного року, коли гарантія працює, пристрій було відремонтовано більше 30 днів.
See also  Як встановити годинник по телефону

Максимальний період ремонту, дозволений законодавцем, не повинен перевищувати 45 днів. Виняток. продавець, і покупець уклав додаткову угоду, щоб продовжити час для усунення несправностей. Зазначено 30 днів на ремонт протягом одного року, коли гарантія діяла, не може бути один раз. Тобто, якщо споживач подарував мобільний телефон для ремонту протягом цього періоду, двічі, і це зайняло 15 та 16 днів, щоб усунути недоліки, відповідно, він має право обмінюватися або відшкодування.

Права покупців: чи можна повернути телефон протягом 14 днів?

Майже кожен споживач твердо знає, що у випадку придбання бідних товарів він має право розраховувати на його заміну або відшкодування. Крім того, в деяких випадках покупець отримує можливість повернути навіть якісний продукт до магазину. Однак, якщо ми говоримо про повернення мобільного телефону, то слід враховувати деякі функції, які будуть написані більш детально у цій статті.

Положення захисту прав споживачів

Відповідно до Закону “Про ZPP”, кожен купівля має право повернути товар назад до продавця:

  • Коли в продукті знаходиться шлюб;
  • Якщо смак покупця не відповідає (у кольорі, розмір і т.D.), володіючи хорошою якістю.

У той же час, повернення товару відповідно до зазначених вище підставами, має ряд особливостей, які будуть описані нижче більш детально.

Вкажіть його з досвідченим адвокатом споживача як частина безкоштовної консультації!

Невідповідний продукт якості

У мистецтві. 18 Вищезгаданий закон передбачає досить декілька варіантів захисту споживача у випадку придбання поганого якості продукту. Все це набір способів можна розділити на 2 групи:

Отже, мобільний телефон відноситься до вказаних продуктів. 6 цього рішення, і, отже, є технічно складним продуктом. У зв’язку з цим, якщо куплений стільниковий буде неналежним якістю, покупець має право вимагати гроші за це або обмін до нового. Крім того, важливо звернутися до відповідної вимоги протягом 15 днів.

В іншому випадку проблема може бути вирішена лише у тому випадку, якщо такі умови (H. 3 П. 1 ст. 18 Закону “Про ZPP”):

  • Якщо телефон має значну несправність (немає можливості повністю усунути розбиття або занадто високу вартість ремонту);
  • Якщо порядок усунення проблеми фахівцями кабіни, затримується протягом періоду, що перевищує 45 днів.

У разі повторного ремонту, через який покупець не міг використовувати телефон більше 30 днів.

Чи можна повернутися без пояснення?

Законодавство також передбачає можливість обміну товарами, які не вписуються в колір, розмір і т.D. Це можна зробити протягом 14 днів без урахування дня покупки (n. 1 ст. 25 Закону “Про ZPP”). Однак слід дотримуватися наступних двох умов:

Крім того, якщо при обробці аналогічного продукту (лише у кольорі, розмір і т.D.) Там буде не продаж, покупець має право вимагати гроші. Продавець повинен повернути їх не пізніше ніж за 3 дні з дати дзвінка клієнта.

Однак повернення телефону протягом 14 днів без значних основ неможливе. Справа в тому, що за рішенням 19 січня 1998 року 5 призначається перелік товару належної якості, яка не може бути обмінена або повернута. Смартфони також приходять до цієї категорії.

Обмін на новий мобільний телефон

Як зазначалося раніше, придбаний телефон можна обміняти на нових, лише якщо він містить будь-яку несправність. У той же час процедура заміни низькоякісних товарів відображається в даній галузі. 21 Закону “Про PSP” і включає наступні основні правила:

  • Обмін повинен бути вироблений не пізніше ніж за 7 днів з дати скарги.
  • Якщо продавець потребує додаткового часу, щоб перевірити якість проданого мобільного, то час, який потрібно замінити, можна збільшити до 20 днів.
  • Якщо під час дзвінка клієнта немає моделі в магазині, до якого він хоче змінити несправний телефон, то така процедура може бути проведена протягом місяця.
  • Якщо потрібно більше 7 днів, щоб замінити дефектний продукт, то продавець повинен надати покупцеві аналогічний продукт на тимчасову основу.
  • Гарантійний термін для телефону, який був переданий клієнту замість попереднього, оцінюється знову.