Home » Обробка інформації за допомогою комп’ютера. До написання винаходу

Обробка інформації за допомогою комп’ютера. До написання винаходу

Вчитель комп’ютерних наук Трашков О.L. Обробка інформації в комп’ютері та управління всіма його пристроями здійснюється за допомогою програм. Комп’ютер являє собою презентацію

2 Інформація про обробку в комп’ютері та управління всіма його пристроями здійснюється за допомогою програм. Комп’ютер. Це комбінація програмного забезпечення та апаратного забезпечення. Програмне забезпечення Набір всіх програм, встановлених на комп’ютері, називається його програмним забезпеченням. На кожному комп’ютері цей набір може бути різним. Програмне забезпечення визначається завданнями, які користувач вирішує. Однак існують програми, без яких комп’ютер не може працювати. 2

3 Необхідний компонент комп’ютерного програмного забезпечення. Операційна система. Операційна система Операційна система. Це програма програм, що дозволяє людині проводити комп’ютерний діалог, керувати всіма пристроями та програмами. Операційна система автоматично завантажується в оперативну пам’ять, коли комп’ютер увімкнено. Тільки після завантаження операційної системи комп‘ютер готовий до роботи. 3

4 основних завдань, що вирішують операційну систему: запуск та послідовне виконання всіх процесів та програм; Управління зберігання інформації; Управління роботою всіх комп’ютерних пристроїв; Взаємодія користувача з апаратним та комп’ютерним програмним забезпеченням. Найвідомішими операційними системами є MS DOS, MS Windows (XP, Vista), UNIX, Linux, Apple Mac OS. 4

5 Історична допомога історії розвитку операційних систем для персональних комп‘ютерів (ПК) почалася в 1981 році. Перша ОС стала MS DOS (Microsoft Product) для нового ПК з IBM. Операційна система Windows з’явилася наприкінці 80-х років минулого століття: 1985. Windows 1.0; 1987. Windows 2.0, потім, через деякий час, Windows Windows 3.0 був розроблений у 1992 році. Ця версія ОС була встановлена ​​на комп’ютерах у верхній частині операційної системи MS DOS та розширили свої можливості, дозволили одночасно кілька додатків. Windows 95 було опубліковано в серпні 1995 року. Ms DOS використовувалася як основа. Можна було працювати в MS DOS, а в Windows. Windows 95 мав новий графічний Inteeis, підтримував мультимедіа. Windows 98 з’явився в червні 1998 року. Це найновіша версія Windows функціонування на фундаменті MS DOS. Windows Me (Millennium Edition) Перша операційна система відмовилася підтримувати режим MS DOS. Важливі зміни відбулися в структурі Inteeis. Windows XP був випущений 25 жовтня 2001 року та є розробкою професійного Windows 2000. Назва XP походить від англійської. Досвід (досвід). Windows Vista був випущений 30 листопада 2006 року. Windows 7 випустив 22 жовтня 2009 року. 5

6 Користувач Inteeis Inteeis взаємодія людини з комп’ютером виконується за допомогою команд. Спосіб, до якого користувач взаємодіє з комп’ютером, називається індивідуальним Inteeis або просто inteeis. 6

7 Text Inteeis надає програмне забезпечення та обладнання комп’ютера. Наприклад, команди можна вводити за допомогою клавіатури та результатів результатів або принтера у вигляді текстів та цифр. Така інтейса називається текстом. Мовлення мовлення, яка не отримала навіть широко поширеного, дозволяє керувати комп’ютером, вводячи голосові команди за допомогою мікрофона. 7

8 Inteeis найсучасніших операційних систем є графічним. Розглянемо графічний інтелект операційної системи Microsoft Windows XP. Основними елементами інтелекту є: робочий стіл; Панель завдань; Меню кнопки запуску; Вікна та значки. Вісім

9 9 піктограм настільного меню запускається вікно панелі завдань

10 робочого столу на робочому столі. Це зображення, яке відображається на екрані монітора після включення на комп’ютері та завантажте операційну систему. Робочий стіл містить: панель завдань; Кнопка запуску; Мої комп‘ютерні значки, кошик тощо. Десять

11 11 настільних комп’ютерів Комп‘ютерна кошик завдань Започати кнопку запуску

12 12 панелі завдань панелі завдань є горизонтальною смужкою в нижній частині екрана. Зліва на панелі завдань. Кнопка запуску, яка відкриває головне меню. Праворуч. Годинники та значки, що відображають статус деяких програм та параметрів комп’ютера, наприклад, перемикання мови. Основна мета панелі завдань полягає в тому, щоб забезпечити швидку програму запуску та доступ до відкритих вікон. Їхні значки та кнопки розміщені в середині панелі завдань. Коли ви відкриваєте вікно програми або документ на панелі завдань, з’являється відповідна кнопка з піктограмою та ім’ям об’єкта. Кнопка запуску Кнопка швидкого запуску програми Відкрити програми Перемикання мови

13 Початок Використання меню “Пуск”. Це запуск програм, які називаються додатками у Windows (Paint, MS Word та DR.). Головне меню також служить для налаштування комп’ютера, отримуючи сертифікат, швидкий доступ до документів. Завершує комп’ютер також за допомогою меню “Пуск”. Тринадцять

14 вікна. Одне з найважливіших об’єктів Windows. У Windows інформація вводиться та вилучена.

15 Розрізняйте вікна папок, програм Windows, діалоги, вікна довідкової системи. П’ятнадцять

20, кілька вікон можна відкрити одночасно. Windows. Це багатозадачна операційна система. Кожне завдання (програма, документ) відкривається у вікні. Однак лише один вікно може бути активним. Той, в якому користувач працює в певний час. Його титул виділяється в яскравому кольорі. Інші вікна неактивні. Щоб перейти до іншого вікна, потрібно натиснути відповідну кнопку на панелі завдань. 20

21 вікна, меню, кнопки, програми, папки, файли та інші компоненти Windows називаються одним терміном. Об’єкт. Для позначення об’єктів використовуються невеликі малюнки. Іконки (іконки). Поруч з значками може бути текст з інформацією про об’єкт. Деякі піктограми (їх називають ярликами) слугують посиланнями на об’єкти і використовуються для швидкого доступу до цих об’єктів. 21

22 Панель управління Для налаштування комп’ютера, налаштування та видалення програм використовується панель управління, перехід, до якого виконується за допомогою меню «Кнопка запуску». 22

Цп

Модуль процесора вважається основним блоком комп’ютера, який призначений для обробки даних. Під контролем процесора всі інші блоки комп’ютера працюють, а також виконують усі логічні та математичні розрахунки.

Основним компонентом процесора є арифметичний та логічний пристрій (ALLU). Основна його функція полягає у виконанні всіх обчислювальних процедур над інформаційними даними.

Окрім ALU в блоці процесора, є модуль управління, який контролює роботу всього персонального комп’ютера. Він відповідає за місце виконання машинних команд. На сьогоднішній день модуль процесора, як правило, набір великих інтегральних мікросхем (біс), розташованих на материнській платі.

Процесор обробляє дані інформаційних даних у вигляді чисел, тексту, графіки, відео та звуку. Швидкість процесора встановлено спеціальну чіп, що має назву генератора частотного частоти. Цей генератор утворює годинник електричних імпульсів, які синхронізують функціонування персональних комп’ютерних блоків. Ви можете намалювати аналогію між генератором тактового та метронометра, який визначає ритм процесора.

Під категорією розуміється як інтервал часу між суміжними імпульсами генератора, а тактована частота. Це кількість годин за одну секунду. Для виконання однієї операції процесор вимагає інтервалу часу, визначеного певною кількістю годин.

Комп’ютерна обробка інформації

Для обробки інформації існує безліч варіантів (організаційні форми) технологічних процесів. Зазвичай технологічний процес обробки інформації за допомогою комп’ютерів включає в себе наступні операції: отримання та збирання первинних документів (перевірка повноти та якості їх наповнення, збирання та т.D.); Введення даних на комп’ютері; обробка даних; Контроль та видача результатів.

Процес обробки інформації досить складний і залежить від набору чинників. Сучасні комп’ютерні технології дозволяють ефективно виробляти всі операції з обробки для різних інформаційних (текстових, цифрових (табличних даних), графічних, звукових та відеоінформацій) за допомогою відповідного технічного та програмного забезпечення.

4.Один. Технології та текстові системи обробки документів, їх класифікація та функціональність

Залежно від функціональності текстової системи обробки документів, його можна розділити на наступні типи:

Редактори текстів. Обробляти прості тексти, включаючи тексти програм, написаних на мовах програмування. В даний час вони не є незалежними програмні продукти, але вбудовані в операційні системи (наприклад, програма для блокноту) та систему їх оболонки або програмування.

Редакція документів. Працювати з текстом, що має структуру документа, т.Е. Складається з розділів, сторінок, абзаців та т.П., У яких столах, графічний матеріал і т.П. Існує великий клас таких програм, наприклад: Microsoft Word, Word Perfect, Lexicon, MultiDit та DR.

See also  Як встановити нагадування про Samsung.

Редактори наукових текстів. Підготувати та редагувати наукові тексти, що містять велику кількість формул, графіків та спеціальних символів. Серед найвідоміших, ви можете виділити системи Mathor, латекс тощо.

Видавничі системи. Для навчання (макет) великих складних документів (книг, журналів, газет). Як приклад, Corel Ventura видавець, Adobe PageMemaker, Adobe InDesign, Quarkxpress та DR. Слід зазначити, що видавничі системи в основному призначені для макета тексту (макети тексту та графіки на сторінці), а на етапі попередньої підготовки матеріалів планується використовувати редакторів документів.

Умовно також можна віднести системи обробки текстових документів “Візуальні” веб.Редактори, які дозволяють створювати веб.Сторінки як звичайний документ, що містить текст, графіку, таблиці та t.П., Однак, на відміну від редакторів документів, вони мають набір спеціалізованих елементів управління та навігації.

Однак в даний час відмінності між розглянутими групами текстових редакторів стають невідповідними. Сучасні редактори документів дозволяють працювати з текстами, що містять об’єкти та фрагменти, створені в різних програмах, можуть використовувати формули та спеціальні символи, створювати веб.Сторінки та t.D.

Загальні характеристики та функціональність текстового процесора Microsoft Word 2003

Текстовий процесор Microsoft Word 2003 має таку основну функціональність:

§ Створення та редагування текстових документів (копіювання, переміщення, видалення фрагментів тексту, пошук та заміна слів і т.D.);

§ Створення документів за допомогою спеціалізованих шаблонів та “майстрів”;

§ імпорт документів, створених в інших заявах;

§ Різні режими роботи з документом (звичайний, веб.Документ, розмітка сторінок; структура документа, повний екран, попередній перегляд тощо.);

§ Форматування текстових документів (використання шрифтів різного розміру та символів малювання та різних методів їх вибору; встановлення параметрів абзацу; встановлення інтервали мотузки, автоматичне вирівнювання передачі та t.D.), Автоформат, використання стилів. Набір параметрів для проектування елементів документа, який зберігається під певною назвою;

§ Автоматичне створення покажчиків, списків ілюстрацій та вмісту таблиці (у вигляді гіперпосилання, які дозволяють перейти до потрібного розділу документа, малювання або відповідної сторінки);

§ автоматична перевірка графіки, граматики та стилістики, вибір синонімів, використання автосантролів;

§ Встановлення виносків та закладок, вставте поля зі стандартною інформацією (дата, час і т.П.), використання autoTex;

§ Підтримка гіпертекстових зв’язків, OLE-технології та технології “Dragdrop”;

Інформатика 10 класу (номер уроку 4. Обробка інформації. Передача та зберігання інформації.)

§ добавление различных объектов: математических формул (Microsoft Equation Editor), электронных таблиц (Microsoft Excel), графиков и диаграмм (Microsoft Graph или Microsoft Excel), готовых графических образов (Microsoft Clip Gallery), рисунков, автофигур (панель инструментов «Рисование») та ін. І можливість роботи з ними;

§ створення текстових ефектів (Microsoft WordArt);

§ Створюйте таблиці та працюйте з ними (додавання / видалення рядків / стовпців, встановлення певного значення або автоматичного вибору рядків та ширини стовпчиків; поєднання та розщеплення клітин; оформлення та заповнення; розрахунок за допомогою формул; сортування даних; і t.D.);

§ створення відзначених та пронумерованих списків;

§ роботи з багатоходним текстом (макет простого документа);

§ створення документів з використанням електронних форм та слів, а також використання “процедури злиття”;

§ створення макросів (макрос послідовності) та модулів у мові програмування VBA;

§ Підготовка друкарських документів (нумерація сторінок, встановлення розмірів паперу та параметри друку; встановлення верхнього та нижнього нижнього колонтитула; перегляд документів до друку та t.D.);

§ кілька буфер обміну, що дозволяє розмістити до 24 фрагментів даних;

§ скасування та повторення попередніх дій користувача;

Основна концепція при роботі з текстовим процесором є поняття електронного документа. Структурні елементи документа: символ, абзац, сторінка, розділ.

Символ. Це мінімальна одиниця інформації при роботі з текстом. Це визначається типом шрифту, розміром та написом.

Параграф. Це фрагмент тексту між двома маркерами пізнього абзацу (¶), який вводиться, коли натискається клавіша [Enter]. Перехід до наступного рядка всередині абзацу відбувається автоматично при повному заповнення поточного рядка. Абзац може містити текст, графіку, таблиці та інші об’єкти.

Комп’ютерна обробка інформації

До 40-х років. В минулому столітті під алгоритмом розуміється остаточний набір точно сформульованих правил, що дозволило вирішити певні заняття завдань. Основні властивості такої “інтуїтивної” концепції алгоритму:

1) дискретність. Ця властивість означає, що алгоритм повинен бути розділений на окремі прості дії, а виконання кожного етапу починається після попереднього;

2) масивність. Зрозуміло, що алгоритм дозволяє вирішити не одне конкретне завдання, але якийсь клас завдань цього типу, але можна змінити вихідні дані в певних межах;

3) детермінізм. Процес застосування правил до вихідних даних (шлях вирішення проблеми) унікально визначається;

4) продуктивність. На кожному етапі процесу відомо, що, як відомо, вважається результатом цього процесу, і саме процес повинен зупинитися за остаточну кількість кроків.

Загалом, при складанні алгоритму конкретної проблеми, таке уявлення алгоритму має місцеве значення, яке дозволяє найбільш швидко реалізувати його механічним шляхом, зокрема, використовуючи комп’ютер. У той же час, щоб вирішити проблему за допомогою комп’ютера, він повинен бути запрограмований, т. Е. Надішліть алгоритм вирішення проблем як командну послідовність, яка може виконувати машину. Однак процес запису алгоритму у вигляді послідовності машинних команд дуже довгий і багато часу. Він також може бути автоматизований, якщо ви використовуєте алгоритмічні мови для запису алгоритмів, які є набором символів та термінів, пов’язаних з синтаксичною структурою. Алгоритми автоматично зафіксовані на алгоритмічній мові за допомогою спеціальної програми перекладача перекладається на машинні програми для конкретного комп’ютера.

Алгоритм є остаточним набором правил або команд (інструкцій), що дозволяє підряднику вирішувати будь-яке конкретне завдання з певного класу того ж типу завдань.

Виконавець може бути людиною, групою людей, машин, комп’ютера тощо.

Основними формами представлення алгоритму є: словесний опис, псевдокод, блок-схема, алгоритмічна мова програмування.

В даний час у всіх обчислювальних машинах інформація представлена ​​за допомогою електричних сигналів. У цьому випадку можливі дві форми, що представляють чисельне значення будь-якої змінної, наприклад, x:

У вигляді одного сигналу. Наприклад, електрична напруга, яка порівнянна з значенням X (подібне до нього). Наприклад, при x = 2003 р. Одиниці на вході обчислювального пристрою можуть бути подані 2,003 В напруги (вид на 0,001 В / Блок.) або 10,015 В (масштаб представлення 0,005 В / блок.);

У вигляді декількох сигналів. Кілька імпульсів напруги, які можна порівняти з кількістю одиниць у x, кількість десятків у x, кількість сотень у x і t. D. (Наприклад, з X, дорівнює 1995 одиниць, ви можете подати чотири імпульси напругою 1 В, 9 В та 5 В) до входу обчислювального пристрою.

Перша форма подання інформації (з аналогічним значенням. Аналоговим) називається аналоговим, або безперервним. Значення, представлені в цій формі, можуть вживати принципово будь-яких значень у певному діапазоні. Кількість значень, які така величина може взяти нескінченно відмінно. Звідси імена. Безперервна цінність і безперервна інформація.

Друга форма інформації називається дискретним. Такі цінності, які вважаються все можливими, але лише цілком визначені значення називаються дискретними (переривчастою). На відміну від безперервної величини, кількість дискретних значень завжди буде остаточною.

Порівнюючи безперервну та дискретну форму подання інформації, легко зазначити, що при використанні безперервної форми вам знадобиться менша кількість пристроїв для створення обчислювальної машини (кожне значення. Це одне, а не кілька сигналів), але ці пристрої будуть бути складнішими (вони повинні відрізняти значно більшу кількість станів сигналу).

5.2.2. Обробка аналогової та цифрової інформації

Інформація про обробку. Перетворення деяких “інформаційних об’єктів” (структури даних) в інші, виконуючи деякі алгоритми.

Алгоритм художника. Абстрактна або реальна (технічна, біологічна чи біотехнічна) система, здатна виконувати дії, передбачені алгоритмом.

У сучасній інформатиці головним виконавцем алгоритму є комп’ютер, який називається комп’ютер (з англійської мови., Комп’ютер. Комп’ютер).

Eum. Електронний пристрій, призначений для автоматизації процесу алгоритмічної обробки інформації та обчислень.

Залежно від форми подання обробленої інформації, обчислювальні машини поділяються на три великі класи:

Цифрові обчислювальні машини (ЦМ), обробка інформації, представлена ​​в цифровій формі;

Аналогові обчислювальні машини (AVM) обробка інформації, представлена ​​у вигляді безперервно змінюючих значень будь-якої фізичної кількості (електрична напруга, струм і т. D.);

Гібридні обчислювальні машини (GMM), що містять як аналогові, так і цифрові обчислювальні пристрої.

Avm призначений головним чином для вирішення проблем, описаних системою диференціальних рівнянь: дослідження поведінки рухомих об’єктів, процесів моделювання та систем, вирішення проблем параметричної оптимізації та оптимального управління.

Основою роботи AVM є принцип аналогії, яка полягає у тому, що вхідна фізична цінність у автомобілі входить у відповідність з величиною іншої фізичної природи, але змінюється на той самий фізичний закон, що і вхід. Отже, при використанні як модель (аналогова) об’єкта електронних схем кожної фізичної змінної (тиск, температура, електромагнітне поле і т. D.) покладається у відповідність певній змінній електронній ланцюжку. На відміну від ЦМ, точність якої визначається за їхнім бітом, точність розрахунків на AVM обмежена і характеризується якістю виготовлення елемента основи та основних вузлів. У той же час, для цілого класу завдань, швидкість вирішення завдань AVM може бути значно вищою, ніж на TSMM. Це пояснюється паралельним принципом вирішення завдань AVM, в якому розчин отримується миттєво і одночасно у всіх точках моделі. Ця функція визначає використання AVM у закритих системах автоматичного регулювання та вирішення завдань у реальному часі.

See also  Як змінити клавіатуру на комп’ютері. Як повернути не -карту до заводських налаштувань через BIOS

Від Peokart і магнітних стрічок до сучасних кодів

Інженерні розуми намагалися придумати універсальний метод обробки та зберігання інформації з 17 століття. Blaze Pascal, зокрема, помітив, що якщо ви проводите розрахунки в системі двійкового числа, то математичні шаблони дозволяють вирішувати проблеми в такому вигляді, що дає змогу створити універсальну обчислювальну машину. Його мрія про таку машину залишилася лише прекрасною теорією, однак, в середині ХХ століття, ідеї Паскаля були втілені в залозі і породжують нову інформаційну революцію. Деякі вважають, що він все ще триває.

Тепер, що зараз закликають “аналогові” способи зберігання інформації, передбачає, що для звуку, тексту, зображень та відео використовуються свої технології для фіксації та відтворення. Комп’ютерна пам’ять універсальна. Все, що може бути записана, виражається нулями та одиницями і відтворюється за допомогою спеціалізованих алгоритмів. Перший спосіб зберігання цифрової інформації не відрізнявся ні в зручності, ні компактності чи надійності. Вони були закріплені, прості карти з отворами в спеціально зарезервованих місцях. Gigabyte така “пам’ять” могла важити до 20 тонн. У такій ситуації було важко говорити про компетентну систематизацію або резервну копію.

Peokarta

Комп‘ютерна промисловість швидко розвивалася і швидко проникла всі можливі сфери людської діяльності. У 50-х роках інженери “запозичили” записи даних на магнітній стрічці в аналоговому аудіо та відео. Зберігати та резервне копіювання до 90-х років. Це був хороший шлях з відносно довгим терміном зберігання (до 50 років) і невелику кількість носія? Крім того, зручність їх використання та стандартизації формати зберігання вводило концепцію резервного копіювання домогосподарств кожен день.

обробка, інформації, допомогою, комп

Один з перших жорстких дисків IBM, 5 Мб

Магнітні стрічки та системи, пов’язані з ними, мають один серйозний недолік. Це послідовний доступ до даних. Тобто, далі рекорд. З початку стрічки, тим більше часу це займе, щоб прочитати його.

У 70-х роках ХХ століття перший “жорсткий диск” (HDD) був виготовлений у форматі, в якому він знайомий нам сьогодні. Набір декількох дисків з магнітним матеріалом та головами для читання / запису / запису. Варіанти цієї технології використовуються сьогодні, поступово, що поступово поступаються у популярності. Починаючи з цього моменту, у всіх комп’ютерних дошках 80-х років утворюються основні парадигми зберігання, захисту та резервну копію інформації. Завдяки масовому розподілу побутових та офісних комп’ютерів, які не мають великої кількості пам’яті та обчислювальної потужності, модель клієнт-сервер була зміцнена. Спочатку сервер був переважно місцевим, власним для кожної організації, інституту або компанії. Системи, правил, правила, інформація була дубльована в основному на дискети або магнітних стрічках.

Виникнення Інтернету, однак, спричинив розробку систем зберігання даних та обробки даних. У 90-х роках, на світанку “пузир дотком” почав з’являтися перші центри даних, або CDA (центри даних). Вимоги до надійності та наявності цифрових ресурсів зросли разом з ними, складність їхньої безпеки зросла. Спеціальних приміщень у глибині підприємства або інституту, центри обробки даних стали окремими будівлями з їх хитрий інфраструктурою. У той же час, коди кристалізували своєрідну анатомію: самі комп’ютери (сервери), системи зв’язку з інтернет-провайдерами та все, що стосуються інженерних комунікацій (охолодження, систем пожежогасіння та фізичним доступом до кімнати).

Чим ближче до сьогодні, тим більше ми залежимо від даних, що зберігаються десь у “хмарах” компакт-дисків. Банківські системи, електронна пошта, онлайн-енциклопедії та пошукові системи-все це стало новим стандартом життя, можна сказати, фізичне продовження нашої власної пам’яті. Те, як ми працюємо, розслабляємось і навіть лікуємо, ви можете завдати шкоди цій простої втрати або навіть тимчасового відключення від мережі. За дві тисячі років були розроблені стандарти надійності. Дата центрів, з 1.Го до 4.Го рівня.

Потім із космічного та медичного секторів почали активно проникати в технологію бронювання. Звичайно, копіювання та множення інформації, щоб захистити її у випадку руйнування первісних людей, змогли давно змогли до того, щоб він давав не лише носіїв даних, але й різних інженерних систем, як а також необхідність забезпечити відмову від балів, а можливі людські помилки розрізняють серйозні тести. Наприклад, центр обробки даних, що належить до рівня I, обмежить лише надмірність зберігання даних. Вимоги до рівня II вже витратили застереження джерел енергії та наявності захисту від елементарних людських помилок, а ярус III передбачає надмірність всіх інженерних систем та захисту від несанкціонованого проникнення. Нарешті, найвищий рівень надійності CDA, четвертого, вимагає додаткового дублювання всіх резервних систем та повної відсутності відмову точок. Множинність надмірності (скільки резервних елементів падає на кожну основну) зазвичай позначається буквою m. З часом вимоги до множинності надмірності зростали лише.

Побудувати центр обробки даних рівня надійності-III,-це проект, з яким впорається лише винятково кваліфікована компанія. Такий рівень надійності та доступності означає, що як інженерні комунікації, так і системи зв’язку дублюються, а центр обробки даних має право просто лише на суму близько 90 хвилин на рік.

Ми маємо такий досвід у Safedata: у січні 2014 року в рамках співпраці з російським науковим центром “Курчатовський інститут” ми вводили в експлуатацію другий центр обробки даних Сафедата. Москва-II, яка також відповідає вимогам стандарту рівня 3 Стандарт ТІА-942, раніше (2007-2010 рр.) Ми побудували Центр обробки даних Москва-I, який відповідає вимогам стандарту рівня стандарту ТІА-942 та відноситься до категорії центрів зберігання та обробки даних з безпечна мережева інфраструктура.

Ми бачимо, що в ньому відбувається інша зміна парадигми, і це пов’язано з наукою. Обробка та зберігання великих обсягів даних стають актуальними, ніж будь-коли. У певному сенсі будь-який бізнес повинен бути готовий стати маленькими вченими: ви збираєте величезну кількість даних про своїх клієнтів, обробляючи їх і отримуйте нову перспективу для себе. Для реалізації таких проектів велика кількість потужних серверних машин буде орендувати, а операція не буде найдешевшою. Або, мабуть, ваша внутрішня система ІТ та настільки складна, що занадто багато ресурсів компанії витрачаються на збереження його.

Обробка інформації

Обробка інформації. Це упорядкований процес його трансформації відповідно до алгоритму вирішення проблеми.

Процес обробки полягає у отриманні деяких “інформаційних об’єктів” з інших “інформаційних об’єктів”, виконуючи деякі алгоритми та є однією з основних операцій, що виконуються на інформації.

На верхньому рівні ви можете розрізнити чисельну та некореєрну обробку. Інша інтерпретація концепції “даних” вводиться в ці типи обробки.

Під час чисельної обробки використовуються такі об’єкти, як змінні, вектори, матриці, багатовимірні масиви, константи тощо.D.

При обробці, що не належать до сили, об’єкти можуть бути файлами, записами, полями, ієрархією, мережею, відносинами тощо.D.

Ще одна відмінність полягає в тому, що за допомогою чисельної обробки даних вона не має великого значення, тоді як з необмеженою обробкою нас цікавить пряма інформація про об’єкти, а не їх сукупність взагалі.

З точки зору впровадження на основі сучасних досягнень комп’ютерних технологій, відрізняються такі типи обробки інформації:

Послідовна обробка, що використовується в традиційній архітектурі комп’ютерів Phonneiman, яка має один процесор;

Паралельна обробка, що використовується при наявності декількох процесорів на комп’ютері;

Обробка конвеєра, пов’язана з використанням одних і тих же ресурсів у комп’ютерній архітектурі для вирішення різних завдань, і якщо ці завдання однакові, то це серійний конвеєр, якщо завдання однакові. Векторний конвеєр.

Основні процедури обробки даних представлені на рис. 2.2.

Створення даних як процес обробки забезпечує їх освіту в результаті певного алгоритму та подальше використання для перетворення на більш високому рівні.

Модифікація даних пов’язана з відображенням змін у реальній тематиці, проведеному шляхом включення нових даних та видалення непотрібних.

See also  Як встановити SSD на комп'ютері. Як встановити диск SSD в ноутбуці

Контроль, безпека та цілісність спрямовані на адекватний показ реального стану предметної області в інформаційній моделі та захищають інформацію від несанкціонованого доступу (безпеки) та від невдач та пошкоджень технічних та програмних інструментів.

Пошук інформації, що зберігається в пам’яті комп’ютера, виконується як незалежна дія під час виконання відповідей на різні запити та як допоміжну роботу при обробці інформації.

Підтримка рішення є найважливішою дією, що виконується при обробці інформації. Широка альтернатива прийняття рішень призводить до необхідності використання різноманітних математичних моделей.

Створення документів, звітів, звітів полягає в перетворенні інформації у формах, придатних для сприйняття як особа, так і комп’ютера. Операції, такі як обробка, читання, сканування та сортування документів, пов’язані з цією дією.

При перетворенні інформації його передача здійснюється з однієї форми представництва або існування до іншого, що визначається потребами, що виникають з процесу впровадження інформаційних технологій.

Реалізація всіх дій, що виконуються в процесі обробки інформації, здійснюється за допомогою різноманітного програмного забезпечення.

Основні інформаційні процеси та їх реалізація за допомогою комп’ютера 3 частини. Презентація обробки інформації

1 Основні інформаційні процеси та їх реалізація за допомогою комп’ютера 3 частини. Обробка інформації

3 У інформаційних процесах інформатики:

5 Інформація про обробку Інформація Інформація Інформація Перетворювач Інформація Вихідна інформація полягає у отриманні деяких інформаційних об’єктів з інших об’єктів інформації, виконуючи деякі алгоритми та є основним засобом збільшення його обсягу та різноманітності.

6 комп’ютер. (eng. Комп’ютерний комп’ютер). Це програмований електронний пристрій, здатний обробляти дані та виконувати розрахунки, а також виконувати інші завдання маніпулювання символами.

7 Комп’ютерні роботи зводиться до виконання програм. Робота комп’ютерів зводиться до реалізації програм заздалегідь визначених послідовностей арифметичних, логічних та інших операцій.

8 Будь-яка комп’ютерна програма. Це послідовність окремих команд. Командний код (символ), вихідні дані (операнди) та результат. Команда. Це опис операції, яку повинен виконати комп’ютер. Як правило, команда має свій код (символ), вихідні дані (операнди) та результат. Наприклад, команда “складається з двох чисел”, є компонентами, і результат їх суми. І команда “Стоп” Операнди не є, і результат. Припинення програми. Дані. Це інформація, представлена ​​в пам’яті комп’ютера в спеціальній формі та лікувати.

9 алгоритм алгоритму набір інструкцій, що описує порядок дій підрядника для досягнення результату вирішення проблеми для остаточної кількості дій. Як виконавець, комп’ютер, механізм, людина. Алгоритм пошуку Попелюшки почав знаходити дівчину, щоб спробувати взуття? Попелюшка знайшла кінець Так Ні

11 різноманітних сучасних комп’ютерів дуже великі. Але їх структури базуються на загальних логічних принципах, які дозволяють вибрати наступні основні пристрої в будь-якому комп’ютері: пристрій зберігання каналів зв’язку (пам’ять), що складається з перенумерованих клітин; Додавання, запам’ятовування та видачі інформації про обробку даних у вказаній програмі та керує роботою всіх комп’ютерних пристроїв обробки клавіатури пам’яті, “миша”, дисків та іншу інформацію до монітора введення комп’ютера, принтер, акустичні динаміки та інші представляють результат Вихідний пристрій комп’ютера

13 Основу побудови переважної більшості комп’ютерів є наступні загальні принципи, сформульовані в 1945 році. Американський вчений Джон Фон Нейман.

14 На якому принципах працює комп’ютер? Один. Принцип бінарного кодування. Вся інформація кодується у бінарній формі!

15 НА КАКИХ ПРИНЦИПАХ РАБОТАЕТ КОМПЬЮТЕР? 2. Принцип программного управления. Из него следует, что программа состоит из набора команд, которые выполняются процессором автоматически друг за другом в определенной последовательности.

16 НА КАКИХ ПРИНЦИПАХ РАБОТАЕТ КОМПЬЮТЕР? 3. Принцип однородности памяти. Программы и данные хранятся в одной и той же памяти. Поэтому компьютер не различает, что хранится в данной ячейке памяти число, текст или команда. Над командами можно выполнять такие же действия, как и над данными.

17 НА КАКИХ ПРИНЦИПАХ РАБОТАЕТ КОМПЬЮТЕР? 4. Принцип адресности. Структурно основная память состоит из перенумерованных ячеек. Процессору в произвольный момент времени доступна любая ячейка.

18 Контрольные вопросы: 1.Как понимать выражение «обработка информации»? 2.Каково назначение компьютерной программы? 3.Приведите примеры алгоритмов выполнения каких- нибудь действий. 4.Хто є Джоном фон Ноуманом? 5.На яких принципах працює комп’ютер?

19 Gbou Spo “Клінсовський соціально-педагогічний коледж” Кабінет інформатики Космачев Володимир Костантінович

Презентація “Принципи обробки інформації за комп’ютером. Арифметичні та логічні основи комп’ютера. Алгоритми та способи їх описати

Після того, як ви поділитесь матеріалом нижче, відображається посилання на завантаження.

Зсувні підписи:

Принципи обробки інформації за комп’ютером. Арифметичні та логічні основи комп’ютера. Алгоритми та способи їх описати.

Медичний коледж залізничного транспорту FSBei в Іргупах

Комп’ютер та його функціональний пристрій. Це технічні засоби перетворення інформації, основою яких ті ж принципи обробки електричних сигналів закладені як у будь-якому електронному пристрої: комп’ютер. Це технічні засоби трансформації інформації, основою якої однакові Принципи обробки електричних сигналів, як у будь-якому електронному пристрої: 1. Вхідна інформація, представлена ​​різними фізичними процесами, як електричною, так і неелектричною природою (літери, цифри, звукові сигнали тощо.D.), перетворюється в електричний сигнал; 2. Сигнали обробляються в процесі обробки; 3. Використовуючи конвертер вихідного сигналу, оброблені сигнали перетворюються в неелектричні сигнали (зображення на екрані). З позиції функціонального призначення комп’ютер. Це система, що складається з 4 основних пристроїв, які виконують певні функції: пам’ятний пристрій або пам’ять, яка ділиться на операційну та постійну, арифметично-логічне пристрій (ALU), контрольний пристрій (UU) та Висновок введення пристрою (УФ). З позиції функціонального призначення комп’ютер. Це система, що складається з 4 основних пристроїв, які виконують певні функції: пам’ятний пристрій або пам’ять, яка ділиться на операційну та постійну, арифметично-логічне пристрій (ALU), контрольний пристрій (UU) та Висновок введення пристрою (УФ). Пристрій зберігання (пам’ять) призначений для зберігання інформації та команд програми на комп’ютері. Інформація, яка зберігається в пам’яті, кодується з номерами 0 і 1, символами, словами, командами, адресами та т.D. Пристрій зберігання (пам’ять) призначений для зберігання інформації та команд програми на комп’ютері. Інформація, яка зберігається в пам’яті, кодується з номерами 0 і 1, символами, словами, командами, адресами та т.D.

1) ємність пам’яті. Максимальна кількість збереженої інформації в байтах;

2) швидкість пам’яті. Час доступу до пам’яті, визначений час читання або час запису інформації.

Принципи обробки інформації комп’ютера.

Незважаючи на різноманітність комп’ютерів у сучасному світі, всі вони побудовані відповідно до єдиної концептуальної схеми, заснованої на заснуваннях ідей програми управління Чарльзом Баббя (середній XIX с). Ця ідея була реалізована при створенні першого комп’ютерного комп’ютера в 1946 році командою вчених та інженерів, очолюваних відомим американським математиком Джоном фон Нейманном, який сформулював наступне загальні принципи:

Принцип управління програмним забезпеченням.Звідси випливає, що програма складається з набору команд, які виконуються автоматично один за одним у певній послідовності.

Принцип однорідності пам’яті. Програми та дані зберігаються в одній пам’яті. Тому комп’ютер не відрізняє те, що зберігається в цій комірці пам’яті. Число, текст чи команда. Команди можуть бути виконані за тими ж діями, що і на даних. Це відкриває ряд можливостей. Наприклад, програма в процесі її впровадження також може бути оброблена, що дозволяє встановити правила отримання деяких її частин у самій програмі (саме так програма організована в програмі).

Принцип цілеспрямованого.Структурно основна пам’ять складається з пронумерованих клітин; Будь.Яка комірка доступна в довільне час. Отже, можливість дати назви областей пам’яті, щоб вони згодом могли звернутися до значень у них або змінити їх у процесі виконання програм, використовуючи призначені імена.

З тих пір структуру (архітектура) сучасних комп’ютерів часто називають Neumann.

Структура ПК заснована на двох важливих принципах: Основний модулярний принцип і Принцип відкритої архітектури. Згідно з першим, всі частини та пристрої виготовляються у вигляді окремих блоків, інформація між якими передається відповідно до набору з’єднань, об’єднаних на шосе. У цьому випадку загальна схема ПК може бути представлена ​​у такій формі:

Другий принцип побудови ПК. Відкрита архітектура. Передбачає можливість зібрати комп’ютер з незалежно вироблених деталей, доступних для всіх (як дитячий дизайнер).